Muzeum vltavínů v Českém Krumlově

26.04.2021

Mám krásné kameny ráda, takže jsem čekala, že se mi tady bude líbit. Ale že tolik, to tedy ne. Muzeum vltavínů v Krumlově Vás s těmito vzácnými zelenými krasavci seznámí hodně zajímavou a zábavnou formou, je udělané opravdu moc hezky. :-) Začnete dobře zpracovaným filmem, dozvíte se, jak vltavíny vznikly a že jsou světovou raritou. Pak si jejich zrození projdete hezky sami v příběhu, od počátku. Srážení planet, pády meteoritů, vymírání života na zem.... Do největších a nejkrásnějších kráterů se dokonce můžete virtuálně podívat.

Pak už můžete obdivovat krásu vltavínů rozděleným do mnoha druhů podle tvarů, struktury i různých odstínů. Součástí expozice jsou i krásné šperky.

"Hračičky" a děti zaujme i interaktivní hra, kde na naši planetu házíte virtuální meteorit. Můžete si vyzkoušet různé velikosti meteoritu a různou intenzitu Vašeho hodu a sledovat tak, co se stane. Ač mi bude 37, tohle mě bavilo opravdu hodně :-D.

otevírací doba: denně 10 - 18

vstupné 149 Kč

kde najdete: Panská 19, Český Krumlov

Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky